2 Nisan 2017 Pazar

Kimse bir şey anlamadı | Mehmet Fahri Sertkaya

akademi dergisi, Mehmet Fahri Sertkaya, caner taslaman, emre dorman, twitter, ünlü sabetaycılar, gülgün feyman, perran kutman, gerçek yüzü, gizli yahudiler,

Caner Taslaman, Emre Dorman'ın twetini retiwetledi, hemen ardından Ayşe Arman Dormen yorum yaptı.

Bunu gören Gülgün Feyman da tartışmaya katıldı.

Beklenmedik şekilde Perran Kutman da katılıp;

➥ "Bu iş gazeteci, profesör işi değil. Sanatçı bilir bunu!" deyince tansiyon iyice yükseldi.

Hepsi aynı anda yazmaya başladılar. Tam da bu anda takma isim kullanan bir hesap da tartışmaya katıldı. Ayşe Arman Dormen,

➥ ''Sen Amiral Sait Halman'ın torunusun, seni biliyorum. Ortamı germe!''

yazınca kısa süre sessizlik oldu.

Sonra sessizliği Işık Üniversitesi rektörlerinden Binboğa Sıddık Yarman bozdu ve;

➥ "Yahu siz ne yaptığınızın farkında mısınız?" diye yazdı. 

Ona cevabı, başka bir takma isimli hesap verdi ve;

➥ "Hocam oldu mu şimdi? Siz müdahale etmeseydiniz sorun yoktu." diye yazdı.

Hemen Ayşe Arman Dormen;

➥ "Seni de biliyorum. Sen Hulusi Kentmen'in torunusun. Asıl siz yanlış yapıyorsunuz." dedi.

Caner Taslaman'ın takipçisi olduğu görülen Ahmet Şahin isimli bir vatandaş;

➥ "Yahu ben Caner hocayı severim, televizyonlarda gördüm tanıdım ve takibe başladım ama şimdi burada kendimi yabancı ülke vatandaşı gibi zan ettim. Siz necisiniz, neyi tartışıyorsunuz, ben hiçbir şey anlamadım?" diye sorunca yine bir derin sessizlik oluştu.

Sessizliği İ. Bezmen isimli profil bozdu ve;

➥ "Beğendiniz mi yaptığınızı?" şeklinde sordu. 

Hemen ardından yeni katılan biri;

➥ "Ben Talat Halman'ın torunuyum. Hepinizi kınıyorum. Bu yaptığınız çok yanlış!" diye yazdı. 

Hemen ardından başka biri;

➥ "Ne var ben de Koçman'ların torunuyum. Size ne kimin ne yazdığından? Burada tek hata Binboğa Sıddık Yarman tarafından yapıldı." 

deyince, daha neler yaşanacak, burada neler dönüyor diye merakla takip eden onbinlerce takipçi şaştı kaldı. Çünkü Caner Taslaman ve Emre Dorman twetlerini sildi.

(Gerçekte yaşanmamıştır. Anlamak isteyene bazı hususları anlatmak için kurgulanmıştır.) 

DİKKAT! Bizi, Facebook ve benzeri sansürcü Amerikan/Siyonist sosyal ağlarından sağlıklı şekilde takip etmeniz mümkün değil. Telegram yazılımı kurarak, oradaki Akademi Dergisi grubumuza takipçi olmanız, en doğru davranış olur. Telegram Akademi kanalının adresi: www.t.me/AkademiDergisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Seviyesiz ve samimiyetsiz yorumlar onaylanmaz. Küfür, hakaret, karalama içerikli yorum yapanlar hukuka sevk edilir. Yorumlardan hukuken yorumcular sorumludur.

Bu güne değin en çok tıklanılanlar