12 Eylül 2013 Perşembe

Adnan Oktar (Harun Yahya)'ın kitapları ya aşırma ya da ısmarlama

Adnan Oktar (Harun Yahya) eserleri
Adnan Oktar (Harun Yahya) eserleri


Geçenlerde bizim camianın çok tanınmış, çok değerli yazarlarından biri ile yan yanaydım. Uzun da vakit bulup, pek çok meseleye temas ettik. Derken söz Adnan'a ve Adnan'cılara geldi.. 


Bir de ne anlatsın, şaştım kaldım. Aşağıdaki sözler, ismini vermek için izin almadığımdan ve vermeyi uygun da bulmadığımdan vermediğim kıymetli yazar büyüğümüze ait. (Bu yazı şikayete konu olursa, savcılık makamında ismi de veririm) 

Aynen şunları anlattı:


"Bu Adnan'a bağlı gençler bana sık gelip giderlerdi. Beni iftarlarına bile davet ederlerdi. Gelip 'Hocam! Hocamızın -Adnan'ın- şu kitabını bir inceleyin baskıya girmeden önce" diye ricada bulundular bir gün.. 'Tamam bir ara incelerim' dedim. 'Bizim biraz acelemiz var' dediler. 'Yahu öyle üç-beş günde kitap incelenir mi?' dememe rağmen ısrar ettiler. Kitabı bırakıp gittiler. Ben de inceledim. Sonra tekrar bir araya geldik. Değerlendirmemi merak ettiler. 'Yahu bu kitabı kim yazdı böyle? Türlü türlü hata dolu. Düzelt düzelt bitmez' deyince, 'Hocam! Bu biraz acele oldu. Acemi bir çocuğa verdik.' Dediler. "

Gördünüz mü şimdi Adnan Oktar ya da Harun Yahya imzalı kitapların kalitesini ve ciddiyetini?

Bakın bunu da sakın benden duyduğunuzu söylemeyin, ülkemizde kitapları en çok satan yazarların ezici çoğunluğu aynı Adnan gibi Sabetayist.. Dahası bunların kitaplarının da bir çoğu Adnan'ın kitapları gibi ısmarlama.. Ya da intihal... Mesela 2009 yılında kitapları en çok satan on yazarın sekizinin Sabetayist olduklarını ispat edebilirim.

Adnan’ın intihal/aşırma kitaplarının bir de Evanjelizm boyutu var. Bu kitaplar ABD merkezli Evanjelistlerin dünyaya yaydıkları Darwinizm, Materyalizm ve Evrim karşıtı kitapları… Elekten geçirerek ve Türkçeye tercüme ederek, üzerine de Adnan Oktar ya da Harun Yahya yazarak, ücretsiz olarak ülkemizde dağıtıyorlar. Bari elekten geçirme ve Türkçeye tercüme etme kısmını Adnan yapsa.. Ama nerede…

| Mehmet Fahri Sertkaya 
www.AkademiDergisi.com 
11 Eylül 2013 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Seviyesiz ve samimiyetsiz yorumlar onaylanmaz. Küfür, hakaret, karalama içerikli yorum yapanlar hukuka sevk edilir. Yorumlardan hukuken yorumcular sorumludur.

Bu güne değin en çok tıklanılanlar